Vi säljer affischer i Sverige

Kundservice

När du handlar hos oss på Poster Store vill vi att du ska känna dig 100% nöjd. Om du har frågor som inte besvaras nedan är du alltid välkommen att kontakta oss på info@posterstore.se så hjälper vi dig med ditt ärende. Vi värderar våra kunder högst och vi brinner för bra kundservice, vi kommer att göra allt vi kan för att hjälpa dig.

Vanliga frågor och svar

Går det att köpa via faktura?

Ja, det går utmärkt. Vi erbjuder fakturabetalning och möjlighet att betala efter att du fått hem dina varor. Fakturor ska betalas inom 14 dagar räknat från dag som beställningen skickas från vårt lager. Fakturan dateras och skickas med epost och ska betalas via bankgiro. Vi tar ingen (0 kr) fakturaavgift.

Jag får felmeddelande när jag försöker betala med mitt kontokort?

Det vi rekommenderar i dessa fall är att köpa via faktura. Det tillkommer ingen (0kr) avgift och du har 14 dagar på dig att betala via bank-giro från det datum då varorna skickas.

Nedan ges svar på varför ditt kortköp inte gick igenom.

Om ditt kort är utfärdat av Nordea

Nordea har infört en ny rutin vid Internetköp som innebär att kunder behöver öppna sitt kort för Internetköp i Internetbanken.

Så här öppnar du ditt kort för Internetköp i Internetbanken.

  • Logga in i Internetbanken.
  • Välj "Kort" och sedan "Öppna och stänga kort".
  • Under rubriken "Kortköp på Internet", välj "Alla Internetköp, 60 min".

Ditt kort är nu öppet för köp på alla Internetbutiker i 60 minuter och du kan nu genomföra ditt köp i vår webbutik.

Om ditt kort inte är utfärdat av Nordea

Mest sannolikt beror det på att du använder ett kort som inte stödjs av vår webbutik, vi godkänner enbart Visa och MasterCard. Om du använder ett av dessa kort men trots det inte kan gnomföra ditt köp rekommenderar vi att du köper på faktura. Det tillkommer ingen (0kr) avgift och du har 14 dagar på dig att betala via bank-giro från det datum då varorna skickas.

Hur gör jag en retur?

Mejla oss på info@posterstore.se och meddela att du gör en retur och ange följande uppgifter:

Ordernummer
Kundnamn
E-post som köpet registrerades på
Orsak till retur
Namn på produkter du vill returnera

Vi ger dig vidare instruktioner i vårt mejlsvar. Vid byte eller retur av vara står du själv för returkostnaden. Återbetalning av ordersumman eller makulering av utställd faktura skall göras av Poster Store Sverige AB inom 14 dagar från det datum då den returnerade varan mottagits och godkänts.

Har min beställning gått igenom?

En orderbekräftelse ska ha skickats till din angivna mejladress när ordern är lagd. Om du har fått bekräftelsen har ordern gått igenom och dina varor kommer att skickas inom angiven tid.

Om du lagt en order som du tror har gått igenom, utan att ha fått ett bekräftelsemejl, kan du skicka oss ett mejl till info@posterstore.se så reder vi ut det snarast.

Vad är det för skillnad mellan posters, prints och affischer?

Det är ingen skillnad. Det är allesammans samma sorts produkt, vi har bara varierat benämningen på våra affischer.

Kontaktformulär




Företagsinformation

Poster Store Sverige AB
Org nr 559047-8151
E-post: info@posterstore.se

Adress:

Poster Store Sverige AB
Malgomajvägen 21,
120 60 Årsta