Skip to main content.

Frakt och leverans

Hur lång är leveranstiden?

Vår leveranstid är normalt 1-3 arbetsdagar från beställningsdatum. Vår målsättning är att skicka ut dina produkter senast dagen efter att du gjort din beställning. Vänligen notera att en fördröjning på 1-2 dagar kan uppstå vid högt tryck hos fraktbolaget eller ett högre antal ordrar inkomna till vårt lager.

Om du inte har fått din order inom den utlovade leveranstiden, var snäll och dubbelkolla att du angivit korrekt information vid beställningen. Om du har gjort det, kontakta vår kundtjänst inom 30 arbetsdagar efter att du genomfört din order så hjälper vi dig.

Vilka leveransalternativ erbjuder ni?

Vi använder olika leveransbolag beroende på storleken på din order. När du har lagt dina produkter i din kundkorg och gått till kassan, kan du se vilket bolag din beställning levereras med.

Bor du i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Västerås, Helsingborg, Jönköping, Linköping, Örebro, Norrköping, Västerås, Nyköping, Eskilstuna, Borås, Halmstad Södertälje, Växjö, Kalmar, Varberg, Trollhättan eller Enköping kan du, beroende på ditt postnummer, ibland få hemleverans som ett alternativ. Vi använder fraktbolaget Budbee för hemleverans och de levererar endast kvällstid (mellan 17-22). Om du beställer från en plats där Budbee levererar, kommer detta alternativ att automatiskt väljas i kassan. Om du föredrar en annan leveransmetod behöver du ändra detta i kassan. Om du har valt hemleverans med Budbee kommer du att få ett sms med en länk så fort som Budbee mottagit ditt paket. I denna länk kan du välja en dag för leverans som passar dig.

Vad kostar frakten?

Handlar du för under 399 kr så tillkommer en fraktavgift på 59 kr. Handlar du för 399 kr eller mer är frakten gratis.

Hur kan jag spåra mitt paket?

För att spåra ditt paket, tryck på länken här.

Varför är min spårningslänk inte aktiv?

När din beställning har skickats från vårt lager får du din spårningslänk i din sändningsbekräftelse. Observera att det kan ta 48 timmar från det att du fick din sändningsbekräftelse innan spårningslänken är aktiv.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket? 

För varor som kommer i retur till oss på grund av ej uthämtat paket debiterar vi 200 kr. Detta är för att täcka de dubbla frakterna samt för plock och uppackning av varor.